INFORMATIE VERWERKEN | Overzicht | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Frequentietabel | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VoorbeeldIn deze tweedimensionale frequentietabel worden de cijfers van twee vakken (sc = science en wi = wiskunde) bij dezelfde klas vergeleken. Een streepje betekent: geen. Je spreekt wel van een kruistabel.
Ga na, dat er 4 leerlingen zijn met een 6 voor science en een 7 voor wiskunde. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uitleg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorbeeld 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorbeeld 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorbeeld 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Werken met XL | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opgaven | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||