Schema's

Antwoorden

    1. Hoe je vanuit de basisschool door het voortgezet onderwijs naar het hoger onderwijs en een beroep kan gaan.
    2. Daar zijn de meeste details te zien.
    3. Dat de school er een regeling voor heeft.
    4. Die zijn wel mogelijk maar niet alleen door de school zelf gereglementeerd, er zijn ook andere partijen bij betrokken.
    5. Je hebt dan een diploma of een overgangsbewijs, maar je gaat naar een lager schooltype dan op grond van je diploma of het overgansgbewijs mogelijk is.
    6. Als je naar het mbo wilt moet je een overgangsbewijs van 3havo naar 4havo hebben, wil je naar 4vmbo dan hoeft dat niet.
    1. Er ontbreken veel te veel details.
    2. Juist omdat de details ontbreken kun je de hoofdzaken beter zien.
    3. Op de kaart kun je nauwkeurig de route zien, afstanden bepalen, alternatieve routes opzoeken, enz.
    4. Het schema gaat alleen over de directe omgeving van de school.
    5. Naam en adres van de school, routes van en naar hoofdwegen, de plaats in Nederland, e.d.
    1. Alle lijnen van het Londense metronet. Het is geen kaart van Londen, want dan zijn er nog veel meer details nodig en wordt het voor het uitzoeken van de juiste metrolijn erg onoverzichtelijk.
    2. Ja, de knooppunten zijn metrostations.
    3. Linksonder staan de 13 lijnen genoemd. De "National Rail" is een spoorweglijn.
    4. Het tekentje dat voor de uitdrukking "National Rail" linksonder staat zie je dan ook bij zo'n station.
    5. Neem de Piccadilly-lijn naar South Kensington en stap daar over op de District-lijn naar de Tower.
    1. Bijvoorbeeld de knooppunten "water op/in de Aarde", "drinkwaterbedrijf", "waterzuivering", "huishoudens", "landbouw en industrie".